Teknik Destek Hizmetleri  
 


Sürekli internet bağlantıları, her saat yenileri eklenen virüsler, hem ev hem ofis bilgisayarlarını her geçen gün daha fazla tehdit etmeye devam etmekte.

Kimi zaman, bir oyunun en heyecanlı yerinde, kimi zaman bir ödevi hazırlarken, kimi zaman ticari programınıza bilgi girerken, veya patronunuzun çok sinirli olduğu bir günde, sizden rapor istediğinde, aniden elektrikler kesildi ve bilgisayarınız bir daha açılmadı, yok yok, bilgisayarınızın faresi istem dışı, hareket ederek bilgisayarınızı kullanmanıza fırsat vermiyor.

Ne yapacaksınız şimdi?

Bilgisayardan anlayan birileri gelinceye kadar beklemek?, O hiç gelmeyen bilgisayarcınızı bir daha arayıp şansınızı denemek? Hayır bu iki çözümde kulağa hoş gelmiyor, isterseniz yeni baştan başlayalım, arayın bizi, daha telefonda iken birazdan sorunlarınızın çözüleceğinden emin olun, sonra güler yüzlü bir personelimiz gelsin, sorunlar çözülsün, hatta siz bir çay ikram ederken, bilgisayarınızı nasıl daha verimli kullanabileceğinize dair de bir kaç tüyo alın, ve bir dahaki sorununuzda, sadece yüzünüzde bir gülümseme olsun, bilin ki bundan sonrası belli...

Sorunlar hiç bir zaman bitmez, tükenmez, önemli olan çözümü kimin vereceğini bilmek ve biraz sabır.

Sadece Bir Telefonunuzu Bekliyoruz. 


Ticari işletmeler için, bilgisayarlardan kaynaklanan en ufak bir sorun hem personelin vakit kaybına, hem ticari zararlara sebebiyet vermekte, o zaman sorun meydana geldikten sonra çözüm bulmaya değil, sorunun meydana gelmesini engellemeye çalışmak gerekmekte...  

Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşması, yapılan anlaşmaya göre, günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, Bilgisayar Donanımı, İçinde bulunan yazılımlar veya Bilgisayar Çevre Birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, bilgisayarlara müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini kapsar.

Kimler Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmalıdır?
İşletmesinde bulunan bilgisayar, yazıcı, tarayıcı, barkod üniteleri, plotter vb. çevre birimlerinin sayısı altı ve üzerinde olan, bilgisayarlarında sorun meydana geldiğinde, acil çözüm gereken,  tüm işletmeler Kurumsal Bakım Anlaşması yaptırabilirler.

Kurumsal Bakım Anlaşması Ne Tür Hizmetleri Kapsar?
Kurumsal Bakım anlaşması süresince Tekrom laboratuarlarında veya müşteri yerinde limitsiz servis desteği, ayda bir kez periyodik koruyucu bakım, envanter takibi, arızalı cihazın müşteri yerinde onarılamadığı durumlarda yerine yedek cihaz bırakılması, Novell, NT, 2000, XP, Linux çoklu işletim sistemi, Win 95, Win 98, Win 2000, ME, XP, Linux işletim sistemi desteği, bilgisayar, notebook, yazıcı, monitör, scanner, plotter, projeksiyon cihazı, digital fotoğraf makinası, POS yazıcı ve diğer çevre birimleri onarımı, MS Office uygulamaları ve virus desteği, garanti hizmetleri, orjinal yedek parça desteği, , Ticari ve Sektörel Programların Kurulum, Eğitim ve Desteklerinin verilmesi, standart hizmetlerimizden olup gerektiği durumlarda eleman outsourcing, help desk ve benzeri hizmetler eklenebilir. Gerek olmayan hizmetler anlaşma kapsamından çıkarılabilir.

Kurumsal Bakım Anlaşmasının Maliyeti Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşması maliyeti  müşteri, personeli ve işletme bilgisayarlarının kullanım amaçlarına göre, değişmekte olup, aylık maliyeti 100 YTL ve üzeridir.

Kurumsal Bakım Anlaşmasının Geçerlilik Süresi Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşması 6 aylık veya 1 yıllık süreler haline yapılmaktadır.

Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimiz en öncelikli müşterilerimizdir. Telefon, Messenger Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve müşteri sorunları giderilir. Müşterilerimiz, donanımları bozulduğu için, iş kaybına uğramazlar, Verilerinin yedekleri her zaman alınır, Teknolojik gelişmelerden anında haberdar olurlar, ek hiçbir ücret ödemezler, diğer donanım ürünlerini aldıklarında çok özel ödeme koşulları ve iskontolar sağlanır.  

Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Başlanır?
Öncelikle bir ön görüşme ile talepler dinlenir, sonrasında müşteri temsilcilerimiz, mühendislerimizle beraber, işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler hakkında bir brief verirler.  Takip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre 3-10 kişilik bir ekip, işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler belirlenir, yedekler alınır, ilk bakım yapılır, firmanın teknik yapısı, eksikler, geliştirmeler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur, bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.

 


Ms Windows 2000, 2003 satış ve kurulumları, kablolu veya kablosuz network sistemleri kurulumu, Linux ağ yönetim çözümleri,  uzak mesafeler arası ağların güvenli çalışması için gerekli önlemlerin alınması vb. hizmetler, MS Exchange Server Kurulum ve Yapılandırma hizmetlerini gerçekleştirmekteyiz...

Ağ (Network) Nedir ?
Kullanıcıların, bilgisayar sistemindeki donanım ve yazılım kaynaklarını paylaşmalarını sağlayan sistemlerdir.

Ağ yapısını temel olarak;
Ağ Altyapısı
Aktif Cihazlar
şeklinde iki bölüme ayırabiliriz.

Ağ Altyapısı Nedir ?
Ağ altyapısı, bilgisayarları birbirine bağlayan,
Kablolar
Kabinler
Paneller
Prizler
Kablo Kanalları
gibi pasif bileşenleri içerir.

Aktif Cihazlar Nelerdir?
Aktif Cihazlar, ağ altyapısı üzerinde iletişimi sağlayan elektronik cihazlardır.

Bu cihazlar,
Bilgisayarlar (sunucu, istemci vs.) ve bunlar üzerinde çalışan yazılımlar (e-posta sunucusu, web sunucu, dns sunucu vs.)
Hub / switch / router / firewall gibi ağ trafiğini yöneten cihazlar.
Print server gibi ağ üzerinde bir donanımı ya da hizmeti kullanıcılara ulaştıran cihazlar.
Kablosuz ağ cihazları.
gibi cihazlardır. Ağ üzerinde iletişim, yetkilendirme, paylaşım, güvenlik bu cihazlar ve üzerlerinde çalışan yazılımlar ile sağlanır.

Ağ Kurulum Hizmetleri
yukarıda, ağ altyapısı ve aktif cihazlar başlıkları altında sayılan ağ bileşenleri ile ilgili aşağıdaki hizmetleri sunmaktayız

Ağ yapısının projelendirilmesi,
Kablo kanallarının, prizlerin, ağ kablolarının (UTP, Fiber Optik vs.), elektrik altyapısının montajı
Ağ cihazlarının, kabinlerin, panellerin montajı,
Ağ cihazlarının kurulumu, ayarlanması, çalıştırılması,
Ağ sunucu işletim sitemleri kurulumu (Windows NT, Windows 2000, Windows 2003, Novell Netware Server gibi)
Ağ ve Internet hizmetlerinin kurulumu (aktif directory, novell nds, dns, web server, exchange server, SQL server gibi hizmetlerin kurulması)
Ağ ve Internet hizmetlerinin ayarlanması, düzenlenmesi (Kullanıcı yetkilendirme; dosya, yazıcı vs. kaynakların paylaştırılması vb. )

Ağ Sorun Giderme Hizmetleri
Ağ yapısının yeniden projelendirilmesi, proje hatalarının tespiti

Kablo kanallarının, prizlerin, ağ kablolarının (UTP, Fiber Optik vs.), elektrik altyapısının yenilenmesi
Ağda yavaşlık, bağlantı sorunları gibi sorunların çözülmesi
Ağ cihazlarının sorunlarının çözülmesi, ayarlanması, çalıştırılması
Ağ sunucu işletim sitemleri sorunlarının çözülmesi (Windows NT, Windows 2000, Windows 2003, Novell Netware Server gibi)
Ağ ve Internet hizmetlerinin sorunlarının çözülmesi (aktif directory, novell nds, dns, web server, exchange server, SQL server gibi)

Ağ Hizmetleri Hakkında Daha Fazla Bilgi Almak İçin Bizi Arayın

Kablosuz Ağlar (Wireless Networks)
Günümüzde mobil cihazların yaygınlaşması ile ortaya çıkan mobilite kavramı yeni network yapılarının doğmasına da neden olmuştur. Kullanıcılar artık masalarına bağımlı olmaktan çıkıp, ofis içinde, evinde, kafede veya havaalanında kablosuz ağlarla internete girebilmekte, günlük işlerini ofise bağımlı kalmadan sürdürebilmektedirler.

Kullanıcılar yeni nesil kablosuz ağ kartları taşıyan PC'leri ile ağ'lara rahatça ulaşabilmektedirler. Şirketler kablolu sistem yatırımlarından, kablosuz sistemlere kaymaktadırlar. Bunun en büyük avantajı kablolu ağlardaki sonlandırmaların değiştirilmesindeki güçlükler ve kullanıcıların belli noktalara bağımlı çalışma gerekliliğini ortadan kaldırmasıdır.

Yerel ağlarda genişletme, aktif cihazlarda port arttırımı derdi de sona ermektedir. Ayrıca iç ve dış anten üniteleri kullanılarak da ağın kapsama alanı kilometrelerle ifade edilecek ölçülerde arttırılabilmektedir.

Kablosuz ağ kurulum hizmeti ile ofisinizde gereksiz kablolamadan sizleri kurtarmaktayız.
Kablosuz Ağ kurulmadan evvel saha ziyareti ile testler ve araştırmalar yapılarak gerekli kablosuz ağ elemanlarına karar verilmektedir.
Bu eleman listesine göre ağ kurulumu ve yönetimi projelendirilmektedir.
Kurulum yapılan kablosuz ağ için istenirse uzaktan ağ yönetim hizmeti vermekteyiz.

Kablosuz Ağlar Hakkında Daha Fazla Bilgi Almak İçin Bizi Arayın

 


Unutmamak gerekir ki, satın aldığınız program tercihinizden daha önemli olan bu programı işletmenize kurup desteğini veren bilişim firmasıdır. Bir program alma sürecinde iseniz, bulunduğunuz sektör, iş yükünüz vb. verileri bizimle paylaşın, sizin için en doğru ve en hesaplı olan yazılımı biz önerelim, kurulumu yapalım ve desteğini verelim.

Bugüne kadar 1000'in üzerinde işletme İşbaşar Bilgisayar ile Ticari veya Sektörel programını temin etti ve kullanmaya devam ediyor. Likom Yazılım, Beyaz Yerel Yönetim Yazılımları Protakip Yazılımları, ve diğer yazılımlar tecrübeli ve eğitimli personelimizle, uyum sürecini minimuma indirerek, teknolojiye geçişinizi sağlayalım.

Ve bilin ki bir şekilde sıkıntınız olduğunda +90 388 213 5881 numaralı telefon sorunlarınıza çözüm bulacaktır.